Vrácení zboží a reklamace

I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Zboží můžete kdykoliv vrátit, vyměnit velikost, nebo požádat o výměnu za cokoliv jiného.

Jak zboží vrátit zpět?

Jako první vytiskněte tento formulář ZDE.
Pokud nemáte tiskárnu, nic se neděje, vypište údaje na papír a vše vložte do balíčku.
Balíček odešlete poštou, případně jinou doručovací službou doporučeně na adresu: 

Rohan Group Investments s.r.o.
You Nice - reklamační odd.
Pivovarská 30
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
telefon: 771 150 724

V případě zaslání balíčku na adresu sídla společnosti se doba vyřízení vaší vratky prodlužuje na 30 dnů.
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

Jaký je další postup?

Vrácení peněžních prostředků
Pokud vyžadujete za vaši objednávku vrátit peníze, zašleme vám je do 14-ti dnů od převzetí balíčku na číslo účtu, které jste uvedli ve formuláři.

Výměna velikosti
Dle aktuální dostupnosti vám požadovanou velikost odešleme zpět na vaši adresu, či zvolené výdejní místo. O dodací lhůtě budete informování e-mailem.

Výměna za jiné zboží
Pokud si přejete vyměnit zboží za cokoliv jiného, není to vůbec žádný problém. Dle dostupnosti vám požadované zboží zašleme zpět na vaši adresu, či zvolené výdejní místo. O dodací lhůtě budete informování e-mailem.

 

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití.

You Nice nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.


Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u younice.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato. 

Nebo si můžete formulář pro vrácení zboží stáhnout zde ZDE. V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

  

Kontakty

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně vyřízení vašeho požadavku nebo dotazu na reklamační proces.

e-mail: sluzebnicek@younice.cz

tel.: 771 150 724